Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Zaz - Je veux

 

Δώστε μου   σουίτα στο Ritz, δεν την θέλω




Κοσμήματα Channel, δεν τα θέλω,   λιμουζίνα,τι να την κάνω?



Δώστε μου προσωπικό, τι να τον κάνω,   αρχοντική έπαυλη στο Neuchatel,δεν είναι για μενα,



Δώστε μου τον Πύργο του Eiffel,τι να τον κάνω?



  ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ,ΤΗΝ ΧΑΡΑ &ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ, ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!..


 ...ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΣΑΣ, ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!



Βαρέθηκα τους καλους σας τρόπους, παρα είναι για μένα, εγώ τρώω με τα χερια, μιλάω δυνατά, & είμαι Ειλικρινής, Με συγχωρείτε..



Κομμένη η Υποκρισία εγώ φεύγω από εδώ, βαρέθηκα τα διφορούμενα λόγια



Kοιτάξτε με, ούτος η αλλιώς δεν σας κρατάω κακια, Έτσι Eίμαι εγώ!..



Δεν υπάρχουν σχόλια: