Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Εγώ θα μείνω - Παντελής Θαλασσινός





Στίχοι: Σταμάτης Χατζηευσταθίου
Μουσική: Σταμάτης Χατζηευσταθίου
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θαλασσινός

Εγώ θα μείνω
Στις τρεις τα ξημερώματα μαζί με κινητό
«πέρασε η ώρα και σε κλείνω»
Εγώ θα μείνω
Σε κάτι καλημέρες στο ψυγείο γαντζωμένες
Το γέλιο σου να πίνω
Εγώ θα μείνω

Εγώ θα μείνω
Σ’ εκείνο σου το μήνυμα που έλεγε
«μακριά σου εγώ κερί και σβήνω»
Εγώ θα μείνω
Να μη χαθεί ούτε λεπτό στο τελευταίο «σ αγαπώ»
Ότι έχω να σου δίνω
Εγώ θα μείνω

Και μη κοιτάς χαμόγελα
Και μη κοιτάς κουράγια
Αυτοί που πίσω μένουνε
Παιδεύονται τα βράδια

Και μη κοιτάς ποιος νίκησε
Που πήγαν τα καράβια
Δεν έχει η αγάπη λάφυρα
Δεν έχει η αγάπη βράχια

Εγώ θα μείνω
μπροστά στο ferryboat στον Πειραιά το χέρι να σου δίνω
Θα τρεμοσβήνω
Και πάλι να μαθαίνω πως γελάς
Κι εγώ να είμαι αλλού
Πληγές να απαλύνω
Εκεί θα σβήνω

Εκεί θα μείνω
Τρικούπη κι Αραχώβης δεξιά να φέρνεις τα σιντάκια που χρωστάς κι εγώ να θέλω ακόμα να σου δίνω
Εγώ θα μείνω
Στην πρώτη τη ματιά που πήγε αμέσως στη καρδιά και όλα πήρανε φωτιά
Εκεί θα μείνω

Δεν υπάρχουν σχόλια: