«…Τέσσερα κομμάτια κατεψυγμένη πίτσα και δύο μπουκάλια νερό = Τριάντα Ευρώ!..»






   Υπογράφει
                                                                                          ο Γιώργος Καραχάλιος
 Δημοσιογράφος – Φιλόλογος



… Απίστευτο κι όμως αληθινό!..
«Απογείωση» της… ακρίβειας για τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες σε κυλικείο μεγάλου αεροδρομίου της πατρίδας μας: «…Τέσσερα κομμάτια κατεψυγμένη πίτσα και δύο μπουκάλια νερό = Τριάντα Ευρώ!..»
Καταγγελία από έλληνες και ξένους τουρίστες που επέλεξαν ως τουριστικό προορισμό την πόλη που βρίσκεται το επίμαχο… κυλικείο του αεροδρομίου αλλά και ανάλογο «εμπεριστατωμένο» ρεπορτάζ στην εφημερίδα «Δημοκρατία» και από το συνάδελφο Αριστ. Μάτιο.
Πράγματι, σε ορισμένες περιπτώσεις, υπάρχει ακρίβεια, καθώς την… ανιούσα πήραν οι τιμές, ενδεχομένως και υπό το πρίσμα της αισιόδοξης φετινής πρόβλεψης για αφίξεις και επισκεψιμότητα είκοσι εκατομμυρίων τουριστών στη χώρα μας.
Πράγματι, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, παρατηρείται δυσαναλογία μεταξύ τιμών και παρεχόμενων ποιοτικών υπηρεσιών, καθώς δεν είναι λίγοι οι έλληνες που βίωσαν και βιώνουν τις… «τσουχτερές» τιμές σε ορισμένους τουριστικούς προορισμούς.
Και φυσικά, δεν ήταν άσχετη με τη διαπίστωση αυτή η πρόσφατη πρωθυπουργική παρέμβαση για στοχευμένες κινήσεις, ώστε να πέσουν οι τιμές, αλλά και οι συστάσεις της καθ’ ύλην αρμόδιας Υπουργού Τουρισμού που συνέστησε συμμόρφωση σε όσους σπεύδουν να αποκομίσουν ευκαιριακά κέρδη.
Ο Τουρισμός – με όλες τις παραμέτρους του – έχει ήδη αποκτήσει εθνική διάσταση. Κι’ έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται από όλους: Πολιτεία – πολίτες και επαγγελματίες τουρισμού που έχουν την ατομική ευθύνη για ό,τι προσφέρουν.



Και, σίγουρα, η αντιμετώπιση του φαινομένου της αισχροκέρδειας απαιτεί απ’ όλους:
·        μεθοδικότητα και υπευθυνότητα
·        σεβασμό στον πελάτη – επισκέπτη
·        ποιότητα στις υπηρεσίες σε λογικές τιμές, και
·        απαλλαγή από τις λογικές της… «αρπαχτής»!..
Άλλωστε, το στοίχημα είναι ένα για όλους:
Η Ελλάδα να γίνει ξανά… ΜΟΔΑ!
Γιατί, η μόδα είναι αυτή που:
·        δημιουργεί τάσεις,
·        κατευθύνει το καταναλωτικό κοινό, και
·        υπαγορεύει επιλογές, συμπεριφορές και λογικές.

Διαφορετικά, θα καταλήξει στο…

«Μόδα είναι – θα περάσει!..»




Σχόλια