ΙΝΔΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

7ος αιώνας- σπηλιές Ajanta


 Η αρχαιότερη ινδική ζωγραφική ήταν οι βραχογραφίες κατά τους προϊστορικούς χρόνους, η δε πετρογλυπτική ήταν συνήθης  για τα νοικοκυριά αφού  χρωμάτιζαν τις πόρτες τους ή τις εσωτερικές αίθουσες, όπου οι επισκέπτες διέμεναν.


Ζωγραφιές των σπηλαίων από τις περιοχέ Ajanta, Bagh, Ellora και Sittanavasal καθώς και κ έργα ζωγραφικής σε ναούς  μαρτυρούν την αγάπη του νατουραλισμού. Η  μεσαιωνική  τέχνη  στην Ινδία ήταν ινδουιστική, βουδιστική βρίσκεταισυχνά έξω από τις πόρτες πολλών (κυρίως στο Νότιο Ινδικό) .  Ο Raja Ravi Varma είναι ένας από τους κλασικους  ζωγράφους   της μεσαιωνικής Ινδίας.
 Ζωγραφιές των σπηλαίων από Ajanta, Bagh, Ellora και Sittanavasal και έργα ζωγραφικής ναό μαρτυρούν την αγάπη του νατουραλισμού. Πιο νωρίς και μεσαιωνικής τέχνης στην Ινδία είναι ινδουιστές, βουδιστές και Jain. Μια φρέσκα χρωματιστό σχεδιασμό αλεύρι (Rangoli) εξακολουθεί να είναι μια κοινή θέα έξω από την πόρτα πολλών (κυρίως Νότιο Ινδικό) Ινδικός σπίτια. Raja Ravi Varma είναι ένα από τα κλασικά ζωγράφοι από τη μεσαιωνική Ινδία.




  Μεταξύ των σημερινών καλλιτεχνών είναι οι Atul Dodiya, Bose Krishnamacnahri, Devajyoti Ray και Shibu Natesan που αντιπροσωπεύουν μια νέα εποχή της ινδικής τέχνης, όπου παγκόσμια τέχνη δείχνει την άμεση συγχώνευσή της  με το ινδικό κλασικό στυλ.

Σχόλια