Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

ΤΙ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΖΟΥ ΤΟ 2008


-Αποτελείς παράδειγμα ολοκληρωμένης αθλήτριας. Όταν έκανες πρωταθλητισμό είχες πολύ σημαντικές επιδόσεις τόσο στις μικρότερες αποστάσεις ειδικότερα στα 5.000μ. όσο και στο Μαραθώνιο. Πως κατάφερνες και συνδύαζες τόσο αρμονικά στοιχεία που θέλουν εξειδίκευση στην προπόνηση;


Βασικά ποτέ δεν ειδικεύτηκα στις μικρότερες αποστάσεις των 5.000μ. ή γενικά των αποστάσεων μέσα στο στίβο. Γυμναζόμουν πάντα για να τρέξω καλά το μαραθώνιο δρόμο. Όσο βελτιωνόμουν στην προπόνηση για αυτό το μεγάλο αγώνισμα, τόσο βελτίωνα και τις ενδιάμεσες αποστάσεις. Γενικά, πάντως δεν μου άρεσε κανένα άλλο αγώνισμα πέρα από το μαραθώνιο δρόμο και θεωρούσα πολύ βαρετή την προπόνηση στο στίβο. Δεν με συγκινούσε τίποτα παρά να προσπαθώ να βελτιώνομαι στο μαραθώνιο δρόμο. Η δοκιμασία του μαραθωνίου δρόμου ήταν πάντα για μένα μία δοκιμασία της ψυχής μου και του εσώτερου εαυτού μου. Δεν ήταν μόνο αμέτρητα χιλιόμετρα των ποδιών μου στην άσφαλτο. Ήταν κάτι παραπάνω. Ήθελα πάντα να προκαλώ το εαυτό μου σε κάτι μεγαλύτερο, κάτι υψηλότερο από τη καθημερινότητα της ζωής. Μέσα από αυτό το αγώνισμα κατάφερα να γνωρίσω τις κρυμμένες ψυχικές δυνάμεις που κρύβει μέσα του ο άνθρωπος, που κάτω από άλλες συνθήκες, ίσως να μη γνώριζα ποτέ. Ο μαραθώνιος δρόμος είναι η κορωνίδα όλων των αγωνισμάτων!


dromeasclub.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: