Hotel Χάος



Ο νέος θεματικός άξονας του πανελλήνιου διαγωνισμού διηγήματος 2012
Βιώνουμε μια εποχή, σε παγκόσμια κλίμακα, αναταραχών, ανακατατάξεων, ρευστότητας και αβεβαιότητας. Αυτό το ασταθές πεδίο, που επηρεάζει όχι μόνο τα χρηματιστήρια και τις αγορές, αλλά κυρίως την καθημερινότητα των ευνομούμενων, περιφερειακών ή υποανάπτυκτων χωρών και κοινωνιών, διαμορφώνει πλέον συμπεριφορές ανασφάλειας, πανικού, οργής ακόμη και εσχατολογίας (βλέπε: 2012, Ημερολόγιο των Μάγια).
   Από το μυθολογικό Χάος στη Θεωρία του Χάους και από το οικονομικό και πολιτισμικό χάος στο χάος της ανθρώπινης επικοινωνίας. Η εποχή του Χάους, η παρατεταμένη περίοδος της σύγχυσης και των άκρων, επιζητά την αφήγησή της.
    Απευθυνόμαστε λοιπόν σε φιλόδοξους πρωτοεμφανιζόμενους διηγηματογράφους (δεν πρέπει να έχουν εκδώσει πεζογραφικό βιβλίο) και προκαλούμε τα κοινωνικά αλλά και υπαρξιακά τους ανακλαστικά.
   Αναμένουμε κείμενα (από 3.500 έως 5.500 λέξεις) που να αποτυπώνουν και να επινοούν ταυτόχρονα τη δύσθυμη πραγματικότητα που διανύουμε. Συναρπαστικές ιστορίες ειπωμένες με τη μάσκα της ανατροπής, της ερμηνείας, της παρωδίας ή της κατάφασης· διηγήματα, με αισιόδοξη ή απαισιόδοξη κατάληξη, μέσα από το ατομικό ή συλλογικό πρίσμα.
    Τα διηγήματα θα κρίνουν: η κριτικός λογοτεχνίας Ελισάβετ Κοτζιά, ο συγγραφέας και διευθύνων τη σειρά «Hotel-Ένοικοι Γραφής» Μισέλ Φάις, η εκδότρια Άννα Πατάκη, η Αλεξάνδρα Μέξα (νικήτρια του Hotel Οιδίπους) και ο νικητής του Hotel Παπαδιαμάντης.
     Θα γίνονται δεκτά όσα κείμενα έχουν σφραγίδα ταχυδρομικής αποστολής έως και 30 Νοεμβρίου του 2012. Τα κείμενα πρέπει να είναι τυπωμένα σε μονής όψης σελίδα, με μονό διάστιχο και να συνοδεύονται από σύντομο βιογραφικό του διαγωνιζομένου (αποθηκεύονται επίσης και σε cd).
      Υπόψιν κ. Γιώργου Πάντσιου, με την ένδειξη για τον «Διαγωνισμό Hotel Χάος», Π. Τσαλδάρη 38, 104 37 Αθήνα (τηλ. επικοινωνίας 210.52.05.651, 210.36.50.051).
     Το «Hotel-Ένοικοι Γραφής», διανύοντας ήδη τον έβδομο χρόνο λειτουργίας του, συνεχίζει να διαμορφώνει πλαίσιο απαιτητικής γραφής, δοκιμασίας και διάκρισης πρωτοεμφανιζόμενων διηγηματογράφων.


Σχόλια