Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

DULCE PONTES

Ποιοι είναι οι ειδικοί σύνδεσμοι ανάμεσα στο fado και την ελληνική μουσική ;

  Εμείς οι Πορτογάλοι και εσείς οι Έλληνες είμαστε Μεσόγειοι, με παρόμοιο τρόπο ζωής, αισθήματα, συναισθήματα, αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα της ζωής όπως τη φτώχεια, την αθλιότητα, το πάθος, την αγάπη, το θάνατο, τη νοσταλγία με πολύ παρόμοιο τρόπο. 
Το ίδιο είναι και η μουσική μας, τα ρεμπέτικα και τα fado περιγράφουν πολύ παρόμοια πράγματα και τραγουδιούνται από ανθρώπους για να τους ανακουφίσουν, να τους κάνουν να ξεχάσουν, να νιώσουν καλύτερα. 
Πολύ κοντά σε εμάς είναι και το ισπανικό flamenco και κάτι στο οποίο θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω, είναι ένα κοινό πρόγραμμα με ελληνικό ρεμπέτικο, πορτογαλικό fado και ισπανικό flamenco. 


Τι σας έκανε να αφιερωθείτε στο fado και στην αναγέννηση αυτού του μουσικού είδους; 

Όπως γνωρίζεις, fado σημαίνει πεπτρωμένο. Έτσι, ο καθένας στη ζωή του έχει ένα πεπρωμένο, ένα fado! Πέρα από αυτά, είναι η παράδοσή μου, η χώρα μου, οι άνθρωποί μου, η ζωή μου, ο εαυτός μου, η εθνική μου κληρονομιά, την οποία οφείλω να υπηρετήσω και είναι καθήκον μου να την κάνω γνωστή όχι μόνο στη χώρα μου, αλλά και αλλού. Δεν είναι μια αναγέννηση που έδωσα, αλλά μια γέννα, κάτι νέο, κάτι ζωντανό, που μου δίνει κίνητρα και έχει λόγο ύπαρξης, όπως ένα νέο ανθρώπινο πλάσμα, ένα βρέφος.

 

 

 

 

 

 

 http://www.cityportal.gr/articles_det1.asp?subcat_id=140&article_id=275   Συνέντευξη Dulce Pontes  στην δανάη - σοφία βαρδαλή απο το περιοδικό CITY urban living

Δεν υπάρχουν σχόλια: